הסיפור שלנו

ירח הדבש של נועה ואריאל – תאילנד

יעד

תאילנד

תאריכים

ספטמבר-אוקטובר. 28 ימים

עלויות

30000 ₪ - כולל מלונות, טיסות (כולל טיסות פנים) ובזבוזים. את כל המלונות סגרנו ספונטנית בזמן הטיול דרך האפליקציה של אגודה.

תאילנד, הכי מפנקת, הכי מזמינה לזוגות מאוהבים,
נועה ואריאל בחרו לבלות את ירח הדבש שלהם באיים החלומיים של הממלכה האסייתית. מלונות מפנקים, אוכל אקזוטי והרבה ים.
את המלונות הם סגרו בספונטניות תוך כדי תנועה – מה שאומר שאפשר גם לזרום, לא הכל צריך להיות מתוכנן מראש
אל תפספסו את הריזורט עם רצפת הזכוכית שמשקיפה לבריכה.

חיסונים – עונתיים. טטנוס וצהבת וטיפוס הבטן. שימו לב שזהו יעד זיקה – לנו פחות הפריע אבל מי שמתכנן שייקח בחשבון.

אחרי שכל המשפחות שלנו היו בתאילנד וסיפרו לנו כמה אנחנו חייבים לנסוע, לא יכולנו שלא לבחור אותה כיעד ירח דבש שלנו.
טיסה
– טסנו בהלוך עם אוסטריאן איירליינס ובחזור עם לופטהאנזה דרך פרנקפורט (עלות 1400 דולר לזוג). זמן הטיסה לבנגקוק מוינה 10 שעות.
נחתנו בול בזמן (בכל זאת אירופאים). מיד כשהגענו לקחנו טיסת פנים (שעה טיסה) דרומה לעיר שנקראת טראט – שהיא שער הגישה לאי קו צ'אנג.
הזמנו את הטיסה מראש דרך האתר של בנגקוק איירוויז (בדיעבד כל הטיסות שלנו היו איתם) – עלה 130 דולר לזוג. שעה טיסה.
סהכ היו לנו קונקשן של שעתיים וחצי שבו הספקנו גם ביקורת דרכונים, לאסוף מזוודות וגם להסתובב בכיף בשדה לפני הטיסה.

בטראט רצינו לישון קרוב למעבורת לאי קו צ'אנג אז בחרנו במלון מחוץ לעיר (רבע שעה נסיעה) בשם Lomtalay. חדרים פשוטים ונוחים. ממש על שפת המים אבל אין כלום מסביב. מחיר 1300 באט (170 שח). בבוקר הבעלים הקפיץ אותנו למעבורת (5 דק נסיעה).
לקחנו מעבורת לאי קו צ'אנג ומשם מונית לריזורט מפנק מספר 1Santhiya Tree.

.

קו צ'אנג
אחד המלונות הכי מושלמים שראינו!!
במקור הזמנו 2 לילות אבל כל כך נהנינו שנשארנו 5 לילות. המלון ממוקם באמצע האי על החוף המערבי. לקחנו חדר סטנדרטי בבניין המרכזי מסוג Pool suite. מושלם!! בריכה בתוך החדר עם ארוחת בוקר במחיר 180 שקל ללילה. האי עצמו יחסית יותר זול משאר תאילנד.

על המלון עצמו – קודם כל ארוחת בוקר בופה הכי מהממת שראינו, יש שם הכל מהכל והרבה! בערב מדי פעם יש הופעות חיות או ברביקיו של מאכלי ים (בתשלום נוסף). המלון נמצא בדיוק על שפת המים. השוס הגדול זה הספא על הים – אל תוותרו חוויה מושלמת – לכו בעיקר בערב.
דרך ממש נחמדה לראות את כל האי בלי לשכור אופנוע היא לקחת סיור יום (אחת האטרקציות היחידות באי). 8 שעות, רוב הזמן בג'יפ נוח. רואים 2 מפלים, מקדשים וחוף אחד. מעביר יום מהנה לגמרי.

800x550_NoaAriel_THI_001

450x650_NoaAriel_THI_003

מקו צאנג לקחנו מעבורת חזרה ואז אוטובוס לבנגקוק כ- 5 שעות (סגרנו הכל דרך המלון) ומשם טיסה של שעה לקו סמוי. את הטיסה סגרנו במשרדי החברה בשדה התעופה עצמו (בקומה 7 יש את כל המשרדים, יצא אפילו טיפה יותר זול מהמחיר באינטרנט).


.

קו סמוי
מכיוון שהגענו מאוחר בלילה לקחנו לילה אחד במלון ממש במרכז Al's resort. מלון סטנדרטי ופשוט אבל במיקום מעולה. ממש על החוף. בבוקר למחרת עברנו למלון אחר יותר מפנק.

ריזורט מפנק מספר 2KC BEACH CLUB
המלון ממוקם בקצה הדרומי של הכביש הראשי בקו סמוי (קרוב לבית חב"ד). מאוד פופולרי בקרב ישראלים. חדרים נוחים, 2 בריכות, ממש על הים עם חוף מהמם, מסאגים טובים, ואפילו שולחן סנוקר. ארוחת בוקר טובה מאוד. ישנו 3 לילות – מחיר 400 שח ללילה.

800x550_NoaAriel_THI_002

800x550_NoaAriel_THI_003

.

לצערנו בלילה ה-3 המלון היה בתפוסה מלאה בגלל שהיה חג ראש השנה ולכן עברנו ללילה אחד למלון Mercure. זהו מלון בוטיק סופר חמוד. הכל מעוצב מיוחד, והחדר ממש נוח. המלון נמצא  דרומית לבית חבד (מה שאומר שהוא קצת יותר מרוחק ממרכז העניינים, אבל עדיין באזור כל מה שצריך). בעיקר אהבנו את ארוחת הבוקר בופה החלבית (230 שח ללילה).

800x550_NoaAriel_THI_004

800x550_NoaAriel_THI_005

.

אטרקציות שעשינו בקו סמוי (הכל סגרנו דרך המרכז למטייל יום-יומיים לפני).
– טיול 3 שעות אופנועי ים – חוויה מדהימה עם מדריך ישראלי, זו הייתה הפעם הראשונה שלנו וממש נהנינו.
– טיול חצי יום שנורקל מדרום לקו סמוי. סיור פחות שגרתי (הרוב נוסעים לקו טאו). שטים בסירה מהירה, עוברים בחוף או שתיים עם עצירה באמצע לשנירקול. מתאים למתחילים.
– סיור בחווה שיקומית לפילים, רצינו אטרקציה שלא כוללת התעללות/אלימות בחיות ולכן בחרנו בחווה. בילינו שם חצי יום היה כל כך כייף. בדיעבד מסתבר שהיינו היחידים שם אותו יום, הכנו להם אוכל, האכלנו אותם, קילחנו, ובכללי למדנו עליהם המון. קצת יקר אבל מומלץ.

* למי שאוהב ממליצים על מסעדת הודית אותנטית ממש טובה India Boori? בעלים חביב מאוד ומנת המאלאי קופתה הכי טובה שאכלנו! מומלץ מאוד.

450x650_NoaAriel_THI_001

אחרי כמעט שבוע בקו סמוי החלטנו לשנות אווירה ועברנו לקופנגן.


.

קופנגן
כשהגענו לקפונגן לקחנו חדר במלון – Princess Paradise. סגרנו בעקבות המלצה של המרכז למטייל. את האי כולם מכירים אז לא נפרט אבל רק נגיד שהמלון נפתח 3 שבועות לפני שהגענו, הכול חדש, צוות חמוד לאללה! היינו שם 3 לילות (והארכנו בעוד לילה) כשביומיים הראשונים היינו היחידים שם (אולי בגלל זה קיבלנו שדרוג אחרי שאמרנו שאנחנו בירח דבש)!
זה מלון קטן יחסית, עם בריכה חמודה, בר בתוך הבריכה, וחוף מהמם ליד. 10 דק הליכה ממרכז האי (ומהסופר הקרוב ביותר). האלכוהול במלון הכי זול שחווינו בתאילנד – יש 3 האפי האוור כל יום. המלון מציע קיאק חינם לאורחים. אין ספא במלון אז למי שרוצה ממליצים ממש ללכת לספא של מלון Cocohut – יש שם 1+1. מסאג' טוב מאוד. (350 שקל ללילה במלון).

800x550_NoaAriel_THI_019

800x550_NoaAriel_THI_006

800x550_NoaAriel_THI_007

800x550_NoaAriel_THI_018

.

ריזורט מפנק מספר 4Kupu kupu
אחרי כמה ימים בצד אחד של האי קופנגן רצינו לחוות איזור נוסף. וככה הגענו לקופו קופו. לקחנו לילה אחד בשביל החוויה. זהו מלון די פופולארי ואחד היוקרתיים (והיקרים) שבאי (750 שח ללילה). הזמנו את אחד החדרים המיוחדים שלהם עם בריכה פרטית. החדר מעוצב מהמם וממש מיוחד, המלון עצמו בכללי ממש חמוד. אין חוף אבל יש גישה לים. היינו נשארים עוד יום אם היינו יכולים. כשהיינו היו הרבה משפחות.
* אגב בקופנגן יש עוד סניף של מלון SANTHIYA. לא היינו כי כל החדרים היו מוזמנים (וזה שעה נסיעה במונית) אבל שמענו שמאוד מומלץ. אם מישהו הולך לשם ספרו לנו איך היה…

800x550_NoaAriel_THI_008

800x550_NoaAriel_THI_009


.

קו טאו
בשלב זה של הטיול רצינו יותר להתבודד במקום עם נוף מהמם, בריכת אינפיניטי ואפס אנשים מסביב. למרות (ואולי בגלל) כל האזהרות שאין מה לעשות שם החלטנו להיות הרפתקנים ולקחת שעתיים מעבורת מקופנגן ל"אי המתים" (כמו שהרבה קוראים לו).
וכך הגענו ל:
ריזורט מפנק מספר 5Cape Shark Villas
זהו לא ככ ריזורט או מלון כמו שזהו פשוט אתר של וילות מבודדות על הצוק הדרום-מזרחי של האי. התמונות מדברות בעד עצמן – היינו שם 3 לילות, ואת כל האוכל והמסגים הזמנו לוילה (איו ארוחת בוקר מסודרת במלון אבל בוילה יש מטבח מאובזר). האתר מציע 6 שאטלים ביום לרחוב המרכזי באי ככה שמי שרוצה להסתובב באי יכול. הוילה שלנו הייתה מספר C16 – מומלץ מאוד! (כל וילה בנויה אחרת). מחיר 550 שח ללילה (אחרי הנחה קלה)

800x550_NoaAriel_THI_010

800x550_NoaAriel_THI_011

.

קו סמוי 2
בשלב זה התגעגענו למסעדות ול- FOOT MASSAGE ובכללי להמולה של העיר אז החלטנו לחזור לקו סמוי ?
לקחנו 2 לילות במלון BAAN HAAD NGAM בחדר סטנדרטי.
הגענו למלון כי רצינו מלון על הים, לקראת סוף הטיול. אכן במלון יש בריכת אינפיניטי מהממת וארוחת בוקר ממש טובה. חדרים ממש אחלה, והכל סבבה, החיסרון היחיד שזה טיפה הליכה למרכז. מחיר ללילה: 300 שקל ללילה. לאחריו רצינו שוב פעם פרטיות ולכן עברנו למלון הבא.

800x550_NoaAriel_THI_012

.

ריזורט מפנק מספר 6KC OVER WATER VILLAS
זהו המלון האח של ה-KC הראשון שהיינו בו. קרוב למלון הקודם שהרגע כתבנו עליו. הלכנו ספציפית למלון הזה כי נדלקנו מאוד על הווילות שלהם – שבנויות בתוך בריכה (מטר וחצי עומק)! חוויה כיפית לאללה – וברצפת החדר יש חלון זכוכית שאפשר לראות אל תוך הבריכה. יש גם שאטל פעם ביום ל-KC השני (מי שמתארח במלון יכול להיכנס חופשי לבריכה של המלון השני). מחיר ללילה: 700 שקל.

800x550_NoaAriel_THI_013

800x550_NoaAriel_THI_020

.


.

בנגקוק
את החלק האחרון של הטיול שלנו העברנו בבנגקוק – עיר מהממת ומרתקת שבהחלט שווה ביקור ארוך.
היינו 5 ימים במלון מהמם בשם Grande central point – Rachdamri.
בחרנו את האיזור שיהיה קרוב גם לתחנת רכבת עילית וגם ליד הקניונים הגדולים (רבע שעה הליכה מה MBK). מלון 5 כוכבים ברמה הכי גבוהה שיש – חדרים מהממים, מיטות נוחות בטירוף, צוות אדיב ונחמד (נתנו לנו להתקלח בלילה לפני הטיסה אחרי שעשינו צק אאוט), בריכה מהממת, סאונה עם גקוזי במקלחות של הבריכה, חדר משחקים קטן, וארוחת בוקר בופה ע-נ-ק-ית! ביקשנו חדר בקומה גבוהה והיה לנו נוף מהמם של העיר (תבקשו חדר עם נוף לפארק).
היופי במלון שהוא מציע הסעות חינם לכל מיני אטרקציות בעיר כמו הוויקנד מרקט (צ'אטוצ'אק), האסיאטיק, וכו. הספא במלון יקר בטירוף אבל מי שרוצה להתפנק בלי ללכת הרבה, אז בבניין ליד המלון יש ספא בקומה האחרונה למי שרוצה מקום קרוב במחיר יותר הגיוני. מחיר חדר כ-500 שח ללילה (ואפילו הייתה מכונת כביסה בחדר!).

המלצת אוכל בבנגקוק:
במרחק של 20 דק הליכה מהמלון (או 2 תחנות ברכבת עילית) יש מסעדה הודית-לבנונית ממש שווה בשם Al-Saray. אוכל טעים ואיכותי – אל תפספסו את הלבנה ואת מנת התפו"א Batata Harra – טעים בטירוף!!

800x550_NoaAriel_THI_014

800x550_NoaAriel_THI_015

800x550_NoaAriel_THI_016

450x650_NoaAriel_THI_002

800x550_NoaAriel_THI_017

מי שרוצה להתייעץ ולשאול עוד שאלות מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור. Noaashmuel@gmail.com
חופשה נעימה,
אריאל ונועה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comments

Powered by Facebook Comments

Back To Top