הסיפור שלנו

ירח הדבש של אופיר ויותם – פיליפינים

יעד

פיליפינים

תאריכים

16 ימים

עלויות

6000 דולר

הפיליפינים ביבשת אסיה, מקום אקזוטי בו ישנם יעדים רבים המכוסים בג’ונגל פראי, הרי געש פעילים וקווי חוף יפהפיים. זוגות שאוהבים טבע ומחפשים שקט מהערים המערביות אליהם הם רגילים, ימצאו בה פינת גן עדן מושלמת. זוגות חובבי אדרנלין ייהנו משפע של ספורט אתגרי ועד צלילה במים הנקיים והתכולים. אופיר ויותם חיפשו מקום בעיקר בשביל לנוח ולהיות ביחד. הם חזרו עמוסי חוויות  ולא נתנו גם לטייפון שפקד אותם באמצע להרוס את הטיול החלומי.

חיסונים- עשינו לפני- טטנוס, צהבת A וטיפוס הבטן.

טסנו באלעל עם קונקשיין בהונג קונג. בלילה הראשון ישנו במנילה כי הגענו רק ב-8 בערב.

טיפ – כשאתם נוחתים שם אל תצאו מהכניסה הרגילה אלא תעלו לקומה 3 ותתעקשו עם המוניות לשים מונה. אנחנו לקחנו שם מונית שיצאה 1100 פזו (בערך 100 שקל) ואחר כך גילינו שנסיעה למלון שלנו אמורה לעלות עם מונה גג 30 שקל כולל נסיעה בנתיב המהיר שאמורה לעלות 20 פזו (בערך שני שקלים).

טיפ נוסף – ביציאה מהשדה יש אפשרות לקנות sim עם מספר מקומי. אנחנו בהתחלה עשינו רק אינטרנט ואחרי כמה ימים הוספנו שיחות באחד מהמספרים. אני ממליצה מראש לקחת לפחות באחד מהטלפונים אינטרנט ושיחות יוצאות. ברוב המלונות שהיינו ה wifi היה גרוע ממש אם בכלל היה.

במנילה ישנו במלון "The Picasso boutique" הגענו לשם בעיקר כי בעלי רצה שיהיה חדר כושר במלון וזה התברר כמלון מדהים!! שידרגו אותנו לסוויטה, החדרים שם מודרניים וחדשים ובקומת כניסה יש להם מסעדה שבערב היא גם בר במחירים סבירים.

בוהול

לינה- Bohol Beach Club"
את הטיול התחלנו בבוהול, לשם טסנו בטיסה פנימית. חיפשנו מלון מפנק, לא קרוב מידי לאזור המרכזי ועם חוף פרטי. המלון היה מדהים! שירות מצוין, חדרים יחסית גדולים, חוף ובריכה פרטית ומסעדה טובה. הבעיה היחידה שכדי להגיע לאזור המרכזי אפשר לקחת רק רכבים שהמלון מספק שעולים 300 פזו לכיוון. בחזור אפשר לקחת טרייסיקל (שזה אופנוע ששמו עליו עגלה- הדרך העיקרית להתנייד בפיליפינים) וזה עלה לנו 150 פזו.
בבוהול לקחנו את ה- Island Hoping. לקחנו שייט פרטי שעלה 1800 פזו לשנינו וכלל את השנורקלים. יש תוספת של 200 פזו לאדם כדי להיכנס לאחד האיים. סיור נוסף שלקחנו היה בתוך האי לראות קופים קטנים, פרפרים, ארוחת צהריים על נהר וגבעות השוקולד. נחמד מאוד, ממליצה לקחת בקבוצה.

OY_philip__1

OY_philip__2


בורקאי

לינה- Fairways&Bluewater Newcoast.

לבורקאי טסנו עם קונקשיין במנילה- את הטיסות סגרתי עוד מהארץ. יש שני שדות תעופה באזור, עדיף לנחות בשדה שב Caticlan, הוא קרוב יותר למעבורת שלוקחים לאזור המלונות.

כשנוחתים קופצים עליכם המון אנשים שמציעים להעביר אתכם למלון. מומלץ-  חוסך הסתבכות ועמידה בתורים. עלה לנו 475 פזו לאדם.

בבורקאי שוב חיפשנו מקום קצת מרוחק. היתרון הוא שיש שאטלים חינם פעם בשעה למרכז ובשעות הערב יש כל חצי שעה. המלון ענק אז גם בתוכו יש שאטלים חינם. יש 3 בריכות יפות וחוף פרטי.

כשהיינו בבורקאי היה טייפון כך שאת רוב הימים בילינו בחדר במלון. פחות התחברנו למקום כי הוא היה יותר מתוייר אבל גם מזג האוויר השפיע על העניין.

OY_philip__3

אל נידו

לינה-

4 לילות – The Resort Bayview Hotel
3 לילות – Greenview Resorts

הזמנו את הטיסה דרך ITI: נכנסים לאתר שלהם ויש שם את הפרטים. בגלל שזו לא העונה הטיסה עלתה לנו 4150 פזו לאדם לכיוון במקום 6700 פזו. זו חברה פרטית שנמצאת בטרמינל פרטי (צריך לקחת בחשבון שזה כרבע שעה נסיעה מהטרמינל הראשי אם עושים קונקשיין) יש שם ארוחה קלילה בזמן ההמתנה.

OY_philip__4


כמה דברים חשובים:

1. אם יודעים מתי נוסעים כדאי לסגור כמה שיותר זמן מראש בגלל שאלו מטוסים קטנים.
2. את הטיסה חזור למנילה סגרנו כשחיכינו בשדה. חוסך את דמי תיווך ולכן הוזיל עלויות.
3. אם לוקחים טיסות פנימיות כדאי לקחת מרווח ביטחון של 3 שעות בין הטיסות, בעיקר אם הטיסה הראשונה היא אחרי 9 בבוקר כי כל הזמן יש ביטולים ודחיות של טיסות. ברוב החברות גם אין החזרים אם מפספסים את הטיסה.

ב  The Resort Bayview Hotelלקחנו את החדר עם הנוף לחוף. המלון חדש מאוד ולכן חלקו עדיין בבניה. אין בריכה וכדי להגיע לחדרים צריך לעלות כ80 מדרגות שנמצאות בשיפוע. בלילה זה קצת פחות נעים כי המדרגות מלאות בחרקים. הייתה לנו גם בעיה עם המים החמים שנפתרה ליום אחד וחזרה. מתחת למלון יש את החוף שכולם נוסעים אליו las cabanas, חוף יחסית מבודד, נחמד מאוד!
אחרי 4 לילות עברנו לצימרים שנקראים Greenview Resorts. לקחנו "קוטג'" עם מזגן שעלה לנו 1700 פזו ללילה. מקום ממש נחמד! מומלץ יותר מהמקום הראשון. הוא לא מופיע בכל אתרי המלונות, צריך לחפש באינטרנט ולשלוח להם מייל.

היה לנו שבוע באל נידו אז עשינו 3 Island Hoping- A, B, C. לרוב ממליצים שם על A וC, אבל גם B היה מאוד נחמד. את A עשינו 2 זוגות בשייט פרטי- ממליצה אם מתאפשר- ואת השאר עשינו בקבוצה.
מומלץ להגיע עם נעל שאפשר להיכנס אתה למים ולקחת בחשבון שישגם המון סלעים חדים. בנוסף, אם יש לכם ציוד שנורקלים מומלץ להביא– הציוד שהם מספקים לא תמיד טוב ואי אפשר לגלות את זה עד שנמצאים כבר באמצע הסיור.
את הסיורים אל תסגרו אצל ארמן ותבדקו אצל 3 אנשים לפחות.. בהתחלה ביקשו מאתנו 1200 פזו לאדם ובסוף מצאנו ב900 פזו.

טיפ לסיום- ניתן להשכיר שם מצלמה עמידה במים בעלות של 100 ₪ ליום.

לעוד שאלות – אופיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comments

Powered by Facebook Comments

Back To Top