הסיפור שלנו

ירח הדבש של עדי וחן – הרפובליקה הדומיניקנית

יעד

רפובליקה דומיניקנית

תאריכים

אוקטובר. למשך שבועיים

עלויות

15 אלף ₪

הרפובליקה הדומיניקנית, מדינה דוברת ספרדית בים הקאריבי, היא מהמקומות שנראים כמו תמונה שעברה עיבוד פוטושופ אגרסיבי. עצי דקלים, רצועות חוף, יערות וצמחייה עבותה לצד חול לבן וחם ובעיקר- המים התכולים והצלולים. היא שומרת על קסם בתולי שיד אדם עדיין לא הצליחה לפגוע בו. עדי וחן בחרו לבלות את ירח הדבש במקום הכי קרוב לגן עדן.

מידע כללי
טסנו בטיסה ישירה מניו יורק (התחלנו שם את הירח דבש) זמן הטיסה- 4 שעות.
מומלץ להזמין מראש הסעה למלון, זה יוצא יותר זול- אני הזמנתי את המלונות והטיסות דרך Expedia ויש שם אופציה להזמין הסעה למלון ב-10 דולר לאדם – מאוד משתלם!

פונטה קאנה
לינה Catlonia Royal Bavaro – Adults only – מלון הכל כלול- 180 דולר ללילה.
הנסיעה למלון ארכה 20 דקות משדה התעופה של פונטה קאנה – משם התחלנו.

המלון היה פשוט מהמם! שם דגש על איכות הסביבה ומשתמש בהמון חומרים טבעיים. המלון מחולק לשני חלקים – חלק למבוגרים וחלק למשפחות וכו. באיזור המבוגרים יש 2 בריכות ו-4 מסעדות. השירות של העובדים מעולה, הסטנדרטים מאוד גבוהים.
הארוחות במלון מוגשות במסעדות, יש 10 מסעדות בשטח המלון, חלקן נמצאות בחלק של המשפחות. לאורחי מלון המבוגרים בלבד יש גישה לכל המתקנים והמסעדות שיש בשטח שני המלונות אבל האורחים של החלק השני לא יכולים להגיע לאיזור של המבוגרים בלבד שזה אומר בעיקר שקט! 🙂
גם הבר כלול במחיר. הם פזורים במלון ואפשר ליהנות ממשקאות קלים, אלכוהוליים וקוקטיילים. הברים בבריכות מעולים, יש מלצרים שמגישים לכם קוקטיילים לתוך הבריכה.
מבחינת האוכל – אפשר למצוא הכל! איטלקי, יפני, סיני, ספרדי, קריבי ומה לא.
בחוף היו קצת אצות שצוות המלון הקפיד לנקות מידי יום, האצות קימות בכל החופים בקאריביים לפי מה שהבנו, לנו זה לא ממש הפריע.

AH_RD_1

AH_RD_800_1


אטרקציות:
Coco Bongo (קוקו בונגו) 50$ לבנות, 65$ לבנים (ביום שישי) – מועדון הקוקו בונגו מפורסם מאוד במקסיקו. אווירה נחמדה, הופעות מרהיבות, אלכוהול כלול במחיר הכרטיס, רק תיירים. עדיף לקנות את הכרטיסים מראש.

טיולים:
Samana, Cayo Levantado , El Limon cascade – טיול ארוך אבל שווה מאוד! יצאנו ב-6 בבוקר מהמלון בפונטה קאנה, נסענו כשעתיים באוטובוס עד לנמל קטן ומשם המשכנו עם ספיד בואט לאי Cayo Levantado. זה אי פרטי מהמם ביופיו, הוא זכה במקום הראשון בתואר האי היפה בעולם בתחרות של בקרדי בריזר ולכן נקרא גם בשם בקרדי איילנד. היינו שם שעתיים, שתינו פינה קולדה בתוך אננס – מדהים!

AH_RD_800_3

AH_RD_800_2

אכלנו ארוחת צהריים (כלולה במחיר הטיול) ומשם המשכנו בספיד בואט ל SAMANA שהוא הצד השני של הרפובליקה. אזור מדהים, מלא ירוק וחופים מדהימים ביופיים.

AH_RD_3

AH_RD_800_4

*למרות שאנחנו לא עשינו את זה – שווה לקחת מלון ב SAMANA – באיזור לאס טראנס, יפיפייה שם!

מהנמל של סמנה לקח אותנו רכב פתוח אל תוך נקודה בג’ונגל בראש ההר שם חיכו לנו סוסים. כל אדם מקבל סוס ובחור צעיר שמוליך את הסוס לאורך המסלול בתוך הג’ונגל עד למפל El Limo cascade. זו הייתה חוויה מדהימה. הצעירים שליוו אותנו עושים את זה ללא תשלום ונהוג לתת להם טיפ – אנחנו נתנו 10 דולר לכל אחד. המפל עצמו יפה למרות שבאותו יום לא הייתה זרימה מאוד חזקה, הגענו בסוף לבריכה טבעית שאפשר לשחות בה ומשם חזרנו למלון – נסיעה לא קצרה בכלל. טיול שווה ומומלץ מאוד.

AH_RD_2


לה רומנה
לינה – Luxury Bahia Principe Bouganville Don Pablo Collection מלון הכל כלול. 180 דולר ללילה.
לה רומנה הוא חוף שנמצא בצד הקאריבי של האי. נסענו אליו במונית מהמלון בפונטה קאנה מרחק של שעה וחצי. עלה לנו 150$.
גם בלה רומנה במלון יש חלק של משפחות וחלק של מבוגרים. המלון מהמם ביופיו, לא היו אצות בחוף והים היה מדהים!
הארוחות במלון מוגשות במסעדות. יש 6 מסעדות בשטח המלון. מבחינת האוכל – המלון הזה היה קצת פחות טוב מהמלון בפונטה קאנה אבל גם כאן היה מבחר מאוד מגוון של אוכל ומסעדות.
איזור לה רומנה לא מעניין במיוחד. יש חופים יפים וזהו. אנחנו נסענו לשם כי הוא היה יחסית קרוב לפונטה קאנה ורצינו לגוון ולראות עוד חלק באי.

AH_RD_800_5

AH_RD_800_6

AH_RD_800_7


טיולים:
Saona Island (אי ססונה) 80 דולר לאדם – מאוד מומלץ, בעיקר למי שאוהב שנורקל! יוצאים בספיד בואט לכיוון האי מנמל העיר לה רומנה. הים מדהים ביופיו בצבעים של טורקיז כחול ותכלת, בדרך עוצרים באמצע הים, קרוב לנקודת ההשקה של הים הקאריבי והאוקיינוס השקט. בנקודה זו יש בריכה בה המים מגיעים עד המותנים עם כוכבי ים שאפשר להצטלם איתם. אני ממליצה להביא איתכם שנורקל אם יש לכם ומצלמה עמידה במים, גו פרו או משהו דומה, יוצאות שם תמונות מדהימות, גם אם אין לכם מצלמה כזו – מתלווה אליכם צלם מקצועי ובסוף תוכלו לקנות ממנו את התמונות. גם פה אפשר להתמקח! המחירים נעים בין 20-40 דולר לדיסק עם כל התמונות שלכם.

AH_RD_800_8

אחרי העצירה מגיעים לאי מהמם ביופיו, שם אוכלים ארוחת צהריים שכלולה במחיר ויש שעתיים חופשיות להסתובב. על האי יש הרבה נשים שעושות עיסויים בכל הגוף במחירים מוזלים. מומלץ בחום!
את החזרה לנמל עושים בקטמרן עליו יש רשתות גדולות שאפשר לשכב ולהשתזף, יש אלכוהול על הסירה ומסיבה מגניבה. כיף ממש!

AH_RD_4

כמה דברים שחשוב לדעת על הרפובליקה הדומיניקנית:
1. אין ממש חיי לילה ולכן כדאי לקחת מלון מפנק (במלון כל יום החל מ 22:00 היו הופעות של המלון ודיג'יי). גם אין מה לחפש בחוץ חוץ ממועדון הקוקו בונגו.
3. מזג אוויר: רוב הזמן חם! התחזיות לא בהכרח מדוייקות שם. אנחנו נסענו באוקטובר שזו נחשבת עונת הוריקנים – בפועל היו לנו במצטבר בכל השבועיים – שעתיים גשם. אפשר לראות את הענן גשם מתקרב, אם זו לא סערה רצינית, זה גשם של 15 דקות גג.
4. כסף: ברפובליקה הדומניקנית משתמשים בפסו של הרפובליקה – אין צורך להחליף כסף הם מקבלים דולרים אמריקניים בכל מקום.
5. קניות: למעט מזכרות כמו מגנטים וכו… אין מה לקנות.
6. מוניות: המוניות שם מאוד יקרות. אם יש לכם אפשרות וזמן ליסוע נסיעות ארוכות (של יותר משעה) בתחבורה ציבורית – עדיף.
7. שמש: השמש שם חזקה מאוד ושורפת – מומלץ מאוד להימרח תמיד. מניסיון 🙂

תהנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Comments

Powered by Facebook Comments

Back To Top